image image
image image

הסיפור שלנו

חיבור בין אדם לאדמה

חוות רום מקיימת חקלאות בת-קיימא בכל תחום ותחום: גידול העיזים המתוקות שלנו, טיפוח הבוסתנים עתירי הקסם ששתלנו, גידול הירקות העסיסיים שזרענו. כל אלו מקיימים מעגל חיים, מיקרוקוסמוס ייחודי ומאוזן. כמו בכל מערכת יחסים ארוכת-שנים, גם בשמירה על זו שבינינו לבין האדמה אנחנו שואלים את עצמנו: מה נכון לנו? מה נכון לה?

הסיפור ממשיך כאן

image image
image image

מארחים בחווה

אירועים וקבוצות

אצלנו בחווה מאוד אוהבים לארח! תכננו את אירוע החברה הבא שלכם באזור פסטורלי וירוק, עם חווית אירוח כפרית וסדנאות גיבוש במגוון נושאים: חקלאות, מנהיגות ומרעה, חלב וגבינה, בנייה באדמה, בישול מתוצרת גן הירק שלנו ועוד. החווה מציעה שירותי הסעדה ולינה. בנוסף, ניתן להשכיר את מתחם החווה ולצקת את התוכן שלכם לתוך המרחב המזמין שלנו.

רוצים לחגוג איתנו בחווה?

image image
image image

ביסטרו חוות רום

מסעדת שף כשרה

הטעמים אדמתיים, התוצרת בתולית, הטיפול במוצרים המגיעים לצלחת מפנק לכל אורך הדרך – אנחנו יודעים שבדיוק כך אתם מדמיינים את הארוחה האולטימטיבית. השף שלנו, נדב דאג לאגד את המצרכים יחד לכדי מנות מינימליסטיות, מוקפדות ומרעננות, שישאירו את בלוטות הטעם שלכם כשהן מבקשות עוד! הייחודיות של האוכל שאנחנו מגישים הוא בטריות, כשהוא עשוי באופן המחמיא ביותר שהשקפת ה-farm to table מאפשרת. האיכות, האווירה, תחושת החיבור לאדמה והמעגליות ניכרות בכל ביס – גם כאן, הסימביוזה בין האדם לטבע מנצחת.

בואו אלינו, טעים אצלנו!

ניוזלטר ועדכונים
הצטרפו לחברים של רום